29 Aralık 2012 Cumartesi

Iris 2

 Iris II
2013 yılına girmemize pek bir zaman kalmadı.
Bir seneyi daha geride bırakırken kanallar da 2013'e damga vuracak yeni diziler yayınlama peşinde tabii.
Benim de gelecek yıl içinde yayınlanacağı duyurulan diziler arasında sabırsızlıkla beklediklerim var elbet.
Bunlardan bir tanesi de Iris 2.
Iris 1'i izleyeli çok olmadı. Evet, güzel diziydi ama nedense herkesin aksine beni diziye çekemeyen bir soğukluk vardı. Tam olarak kendimi diziye veremedim, duyguları, aksiyonu, heyecanı pek hissedemedim.
Tabii bunlar diziyi beğenmediğim anlamına gelmiyor. Birçok dizi Iris'ın yanında halt etmiş.
Bu nedenle Iris 2'yi bana daha cazip gelen oyuncu kadrosunun da etkisiyle daha büyük bir merakla bekler oldum. Aklımdan Iris 1 kadar başarılı olamaz diye oyuncu kadrosunu kuvvetli tutalım diye mi düşündüler acaba diye geçmiyor değil hani. Sonra da diyorum ki: Hiçbir zaman çok sevilen bir 1. versiyon varken 2. ne yaparsa yapsın onun yerini tutamaz, hep onunla karşılaştırılıp eleştirilir.
Hem bunun  birincisinin devamı olacağını da düşünürsek  çok da kafaya takacak bir şey olmaz herhalde.
Yönetmen: Pyo Min Soo & Kim Tae Hoon 
Senarist: Jo Gyu Won
Kanal: KBS2
Bölüm: 20
Yayın Tarihi: 13 Şubat 2013
Yayın Zamanı: Çarşamba - Perşembe; 22:00
Dil: Korece
Ülke: Güney Kore

Oyuncu kadrosuna gelince:
 Jang Hyuk --> Jeong Yoo Gun 

Lee Da Hae --> Ji Soo Yeon

Lee Bum Soo --> Yoo Joong Won 

Oh Yun Soo --> Choi Min

B2ST's Doojun --> Seo Hyun Woo 

MBLAQ's Lee Joon --> Yoon Si Hyuk

David Mclnnics --> Ray
Im Soo Hyang --> Kim Yeon Hwa 
Kim Min Jong --> Kim Ki Soo
Kim Yeong Cheol --> Baek San
Kim Seung Woo --> Park Chul Young
Baek Sung Hyun --> Kang Byung Jin
Yoo Min --> Sato Eriko
KARA's Jiyoung --> Song Chae Ran 
Konu:
Hyun Joon'un ölümünün ardından üç yıl geçmiştir. Gizli örgüt Iris'in üyesi olmaktan tutuklanan Baek San'ın Hyun Joon'un ölümü ile bir bağlantısı olduğu ortaya çıkacaktır. 
Baek San aracılığıyla her şeyi kontrolünde tutan Bay Black'in de hikayesine yer verilecek.
Aynı zamanda gittikçe büyüyüp güçlenen Iris'e karşı, aralarında NSS-TF Ekip Şefi Yoo Gun'un da olduğu NSS ajanları mücadele vermektedirler.
Baek San'a karşı yükselişe geçen Yoo Gun kaderini sonsuza kadar değiştirecek bir olaya karışır.

Dizi şubat ayında yayına girecek ve birincisinin devamı niteliğini taşıyacak.
Büyük umutlara girmeden beklemeye başladım.
Yine de oyunculardan beklentilerim büyük.
Hele hele hayranı olduğum, bu dizide Kuzey Koreli bir ajan rolündeki Lee Bum Soo'yu sabırsızlıkla bekliyorum. Diğer oyuncular da tamam ama bu diziyi baş izleme nedenim kendisidir.  :)
Henüz ortada düzgün bir fragman yok ama şununla idare edelim.

Edit: KBS2 Drama ödülleri sırasında yayınlanan fragman. :)
Baek San'ın kaçışını görüyoruz anladığım kadarıyla.




2 yorum:

  1. Oha! Baek San mı ya o afişteki??!!! Çıktı mı hapisten. Lanet adam!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kambersiz düğün olur mu hiç?
      Saçı sakala karışmış bir halde helikopterden atlama sahnesi gördüm bir fragmanda. Sanırım kaçış sahnesi o kısım.
      Anlayacağın bu lanet heriften kurtulamayacağız.

      Sil