9 Temmuz 2012 Pazartesi

Bridal Mask/Gaksital 12. Bölüm

Bridal Mask/Gaksital 12. Bölüm
Birkaç bölümdür dizide bir duraklama dönemine girdiğimizi düşünüyordum.
Artık kayda değer bir şeyler olsun diyordum. Sanırım bunda dizinin 4 bölüm daha uzatılmasının etkisi de oldu. Kang To'yu 4 bölüm daha izlemek güzel olsa da dizinin güzel olması benim için daha önemli olduğu için acaba uzatılmasa daha mı iyi olurdu demekten kendimi alamıyorum.
11. bölümle dizinin biraz daha hareketlenmesiyle yeniden eski hevesime kavuşur gibi olmuştum.
12. bölümle beraber beklentim yine arttı. Bu bölüm daha bir heyecanlı ve güzeldi, beğendim.

Gelin görün ki arada o kadar gözüme saçma gelen olaylar vardı ki sinir oldum.
Bir kere Maskeli hapishaneden becerip kaçıramadığı ölen adam yüzünden kendini çok açık etti. Kurtaramadı adamı zaten, tam bir fiyaskoydu o olay.

Fakat Kang To'nun da Shunji'nin de duygularına yer verilmesi çok güzel oldu. Uzun zamandır bunu bekliyordum. Böylelikle oyuncuların düşünceleriyle ilgili bilgi edinmiş olduk biraz. İnşallah böyle sahneleri daha çok görürüz.



İki dostun bu hale gelmesi çok üzücü...
Dizinin sonunda ikisinden birinin ötekini vurup öldüreceğini düşünüyorum...

Shunji'nin ağlayıp kendinin ne kadar kötülük yaptığını anlaması ve bundan acı çekmesini görmemiz iyi oldu.
Aynı şekilde Kang To'nun abisiyle konuşması çok dokunaklıydı. Shunji'de kendimi görüyorum demesi çok manidardı. Üstelik herkes kendisinden nefret ederken, maskeyi takınca uğruna birilerinin öldüğünü görmesi ve bununla ilgili düşünceleri de güzel anlatılmış bir ayrıntıydı...

Kang To ağlarken ona içim acıdı. Çok zor durumda. Yazık yahu... Üstelik yalnız... "Abi, korkuyorum..." derken içim cız etti...

Senaristin Shunji'yi neden böyle yansıttığını pek anlayamıyordum. Fakat biraz düşününce şuna kanaat getirdim.
Sonuçta Maskeli'yle uğraşırken Kang To da böyleydi. Yani sürekli elinden kaçan biri var. Onu yakalamazsan kendi hayatına devam edemeyeceksin. Bir de üstüne bu adam sevdiğin kız tarafından deli gibi seviliyor. Abini öldürmüş. Onu yakalarsan her şey bitecek ama o kişi seni her seferinde madara ediyor...
Yani insanın sabrını taşıracak çok etken var ortada...

Mak Don'un rahibe olayını çakması güzel olmuş da Kang To o kadar uyardı, babanla maskeli bir şey yapacakmış, ortalıkta casus var diye hiç oralıklı olmadı kız yahu...


O kadar nefret ediyor ki Kang To'dan, onu kaale bile almıyor. Bu kız bu adamı nasıl sevecek?



Bu sahnede Shunji'ye hem üzüldüm hem hak etmiştin dedim...
Bu dizide karakterlere kızarken bir yandan da hak veriyorum. Çok karışıyor duygularım... 

Bu arada Maskelinin çok acemice davrandığını düşünüyorum. Kendini çok açık ediyor. Bir an önce toparlanması lazım. Yoksa onun maskeli olduğunu anlamadıkları için diğerlerini iyice salak olarak göreceğim.

Haa bir de Shunji'ye biri silah nasıl kullanılır öğretsin yahu, tek attığını tutturamıyor ama eline kılıcını aldı mı döktürüyor orası ayrı.

Bölümün son sahnesi de gerçekten güzeldi...

Son bonuslar ilk bölümlerden. Kang To'nun buradaki bakışına hayranım da eklemeden edemedim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder