24 Kasım 2012 Cumartesi

Kore'den Gelen Paket...

Bu kez ne bir filmden, ne bir diziden, ne de bir şarkıdan bahsedeceğim.
Konumuz çok sevdiğim Koreli arkadaşım Minkyoung'un ülkesine döndüğünde beni düşünüp taaa Korelerden bana gönderdiği bir koli.
Peki ne var bu kolide?
Ben de içini açana kadar çok merak ediyordum. Kutuyu açınca içinden çıkan şey Kore atıştırmalıklarıydı.
Bisküvi, cips, kurabiye, çikolata gibi çeşit çeşit onlarca şey vardı içinde.
Aslında önemli olan içinde olan şeyden ziyade unutulmayan arkadaşlık. Kore'den buraya göndermek için verilecek kargo ücreti bile tek başına yeter bir öğrenciye. Buna rağmen hem ailem için hem de benim için bir sürü şey göndermiş. İçi doluydu kutunun.

Yaşadığım mutluluk görülmeye değerdi tabii.
Evde çok kişi olduğundan kutu şimdiden yarıya indi.
Babam bile çok sevindi. Sen ne göndereceksin demeye başladı. :)
Ona buradan da kocaman sevgilerimi gönderiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder