6 Haziran 2012 Çarşamba

Ghost/Phantom 1 ve 2. Bölüm İzlenimi.

Ghost/Phantom 1 ve 2. Bölüm İzlenimi...


Evettt tüm işlerimi bir kenara atıp geçtim dizinin başına...
Ben dizide bizim So Ji sıradan bir polis memuru olacak suçluların peşinden koşacak diye beklerken adam Hades oldu resmen yahu...

Buna iki açıdan çok sevindim. Birincisi, Hades karakterini çok sevmiştim. İlk baştan katilin o olmadığını da anlamıştım. Üstelik herkesi ipe diziyordu adam. So Ji de dahil tam 3 kez koskoca polis teşkilatını ipe dizmişti ki bir de iki bölüm boyunca yaptıkları vardı. So Ji'nin o olacağını bilmeden o ana kadar hep Hades daha iyi yahu, çok sevdim bu adamı diye söylenip duruyordum ki bir de ne göreyim sevdiğim adam esas adam olmuş.
Üstelik kızla niye aralarında tek bir etkileşim yok diye düşünüyordum ki nedenini de anlamış oldum...
Bu arada Daniel Choi'yi ilk kez izledim ve çok beğendim.

Gelelim ikinci nedene, açıkçası So Ji hariç bu dizide beni çeken bir şey yoktu. Konusu sıradan gibi geliyordu. Şimdi olayların başka boyuta geçmesi, So Ji'nin Hades olmasıyla dizinin ilginçlik katsayısı arttı.
So Ji demek bu yüzden kabul etmiş bu dizide oynamayı dedim yani.

İlk iki bölümü tek saniye gözümü ekrandan ayırmadan izlemeye çalıştım. Olayları nereden tutsam farklı bir soru işaretiyle elimde kalıyordu. Hele o videodan So Ji çıkıp da bir de durumu kabul ettiğini görünce çok şaşırmıştım. Bir de üstüne ikinci bölüm boyunca neredeyse So Ji'yi hiç göstermediklerinde "Ne oluyoruz yahu?" dedim. Meğer amaç bize Hades'i sevdirmekmiş. Gerçi ben adamı ilk görüşte beğenmiş, "Var bunda bir iş!" demiştim. 

Bu ikisi çok karizmatikti yahu... Keşke bir şekilde ikisi de dizide olabilseymiş.





Lee Yeon Hee'ye karşı ise henüz nötrüm. Beğendim gibiye yakın. İlk iki bölümde yeterince akıllı geldi gözüme. İlerleyen bölümlerde tam karar vereceğim düşüncelerime.

Genel olarak düşünceme gelirsek ilk iki bölümü çok beğendim. Umarım ilerleyen bölümler de böyle tempolu olur. Bize ne düşüneceğimizi şaşırtır. Hop oturtup hop kaldırır.
Bir ara acaba aynı konu etrafında böyle dönmeye devam mı edeceğiz diye düşünmüştüm ama öyle olmayacaktır eminim. Gelecek bölümleri izlemek için sabırsızlanıyorum.
"Hades" seni çok sevdim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder